21 Ocak 2014 Salı

AH BU BEN


AH BU BEN 


Ben çok usta bir yalancı yada yazmayı çok iyi bilen bir yazar yada oyununu dünyada eşsiz benzeriz oynayan bir aktörüm...

Ben ki, gerçekten sevdiği insanı sigarasının dumanından başkasıyla paylaşmayan , sevdim mi de kalbine gömüp onu kalbinde mezara gömen ,Ferhatım .

Ben ki, çöllerin en sinsi ve sessiz yaratığı akrebin ,en sinsi dostuyum .

Ben ki, seviyorum diyemeyen , ben ki seviyorum deyip, romanlara sığmayacak aşklar yaşamaya çalışan , aşkın delisiyim .

Ben ki, sevdanın kollarından kendini alamayan , ben ki gerçek sevdasını arkasına bakmadan terkeden bedbahtım .

Ben, dünyada tanıyıp, tanıdığına pişman olmayacağın ama hiç pişman olmayacağın tek insanım ,
belkide ...

Büyük hatalarım var benim , kocaman ama umudumda var. Asla kaybetmedim umudumu.Tıpkı Adem'in asırlarca Havva'yı bulma umudu kadar hemde . Asla kaybetmedim umudumu çünkü beni ayakta tutan tek şey o , ama tek şey o .

Elimden gelsede , gelsem ,alsam seni de yerleşsek bir sahil kasabasına , her akşam toplansak, kızıl ateşin mavimsi ışığı karşısında .

Göçüp gittim ya hani ben, senden uzaklara, sanma yanlız kaldım buralarda .

Burada da var arkadaşlarım ama arkadaşlar sadece işte zaman geçiriyorum onlarla , mesajlaşarak sadece , belki bir gün buluşup iki çay da içebiliriz karşılıklı ama kimseden öteye geçemez benim için hiçbiri , o hissi veririm onlara ama sadece onlar hissederler. Bense koca bir oyunun ,en büyük ve en harika sahnesini oynarmışçasına oynarım rolümü .

Benim sırrıma gelince, onu bir tek zamanı geldiğinde , yastığımı paylaşacağım kadına söyleyeceğim . Sevmenin ,aşık olmanın aşkı ömür boyu kalbinde taşımanın sırrını ...

Ben saatlerimi sana adıyorum bu gece , senin için atsın her bir saniye , senin için geçsin her bir dakika ...

Ağlamak istiyorum sesini duyup ağlamak istiyorum , ağlamanın tadını özledim ben . Bırak, göz yaşların aksın bu gece . Bırak rahat rahat çıksınlar meydana , bu gece gözyaşlarının omzuma düşüşünü izlemek istiyorum ben gözlerim kapalı , beni mahrum etme o yaşlardan ...

Benim aklımdan çıkmayan , her gözümü kapayışımda aklıma gelen bir beş saniye var , ömre bedel .
O bakışları , o duyguları bir daha hissedermiyim?  bilmiyorum ama şöyle demişti Ebru sözlerinde; '' Bir gün aşklar biter , hatıralar kalır '' ...

Ben , oradaki beş saniyelik , benim yaşlarla dolu gözlerime bakışını dünyalara değişmem ...

Canım Dostum ,
Can Dostum ,
........  ! İyiki varsın,
Şu küçük ama bir o kadar da büyük dünyamda ...

*yt*

Hiç yorum yok:

Etiketler

#beklenenask #beklenenask #umut #whokerem #şiirgecelerde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #whokerem #samsun #siir #beklenenask #umut #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #beklenenask #umut #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #mavi #beklenenask #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #bazıbazı #hayaller #düşler #hisler #sözler #melek #ilham #beklenenask #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #kelam #nice #aşık #sazteli #aglayan #bir #anne #beklenenask #YOKLUĞUNDA #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #BelginErtürk #beytullahbesler #çamağacı #pür #otuznisan #yağmur #deneme #denemeler #düşüşler #esenyel #ikibinyirmibir #kentsel #kentseldüşüşlerveesenyel #macin #mavi #sinop #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #uğultu #umut #whokerem #whokerem #beytullahbesler #samsun #aralık #2013 #whokerem #samsun #siir #whokerem #şiir #beytullahbesler #unknown #tarihiunutulmuşşiirler #whokerem #şiir #şair #harika #insan #yalnız #insan #yalnızlık #yeniden #yıldızYTyıldız #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #kelam #nice #aşık #sazteli #aglayan #bir #anne ali Aşk beklenenask blogger gece hissizlik ömür saatdördübeşgeçe sefa şair şiir şiirsokakta şiirteninde ucurumunkanatlari whokerem yalnızlık yazar yıldızYTyıldız

Popüler Yayınlar