23 Kasım 2013 Cumartesi

ACI


Acı

Sensizlik değil ki acıtan,
Sensizliğimden olsa sana gelirdim yine.
Sensizlik değil ki, beni yanlız kılan,
Sensizliğimden olsa, senin olurdum.
Sensizlik değil ki benim tek sıkıntım,
Sensizliğimden olsa seni çekerdim.

Beni bu hale getiren sensizlik değil ki,
Sen hiç değilsin ki!
Beni ve benleri bu hale getiren,
O kötü harfler,
O kötü kelimeler,
O kötü cümleler utansın,
Lügatlar kahrolsunlar.
Bırak, biz değil onlar üzülsünler,
Onları değerli kılanlar,
Onlara şu güzellikler arasında yer verenler düşünsünler,
Verecekleri hesapları...

*yt*


Hiç yorum yok:

Etiketler

#beklenenask #beklenenask #umut #whokerem #şiirgecelerde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #whokerem #samsun #siir #beklenenask #umut #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #beklenenask #umut #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #mavi #beklenenask #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #bazıbazı #hayaller #düşler #hisler #sözler #melek #ilham #beklenenask #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #kelam #nice #aşık #sazteli #aglayan #bir #anne #beklenenask #YOKLUĞUNDA #whokerem #yıldızYTyıldız #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #BelginErtürk #beytullahbesler #çamağacı #pür #otuznisan #yağmur #deneme #denemeler #düşüşler #esenyel #ikibinyirmibir #kentsel #kentseldüşüşlerveesenyel #macin #mavi #sinop #şiirheryerde #şiirsokakta #şiirteninde #uğultu #umut #whokerem #whokerem #beytullahbesler #samsun #aralık #2013 #whokerem #samsun #siir #whokerem #şiir #beytullahbesler #unknown #tarihiunutulmuşşiirler #whokerem #şiir #şair #harika #insan #yalnız #insan #yalnızlık #yeniden #yıldızYTyıldız #yıldızYTyıldız #müjde #whokerem #şiirsokakta #şiirtenimde #şiirgözlerinde #şiirgecelerde #mutluluk #karmasa #kelam #nice #aşık #sazteli #aglayan #bir #anne ali Aşk beklenenask blogger gece hissizlik ömür saatdördübeşgeçe sefa şair şiir şiirsokakta şiirteninde ucurumunkanatlari whokerem yalnızlık yazar yıldızYTyıldız

Popüler Yayınlar